פברואר 10

  • Home
  • /
  • בלוג
  • /
  • איך כותבים מודעת דירה להשכיר?

איך כותבים מודעת דירה להשכיר?

מה זה קל - מעבר דירה

פברואר 10, 2021


נוסח מודעה להשכרת דירה

השאלה שבכותרת נשמעת קצת מוזר, מה כבר צריך להיות כל כך מיוחד במודעת דירה להשכיר. אז בואו רגע נחשוב על זה יחד: בממוצע אתם מתחרים מול למעלה מ-100 משכירי דירות כאשר אתם מפרסמים מודעה ורוצים להשכיר את הנכס שבבעלותכם. התחרות הזו יכולה גם להיות גבוהה יותר אם הנכס נמצא באזור מבוקש. אפילו אם האזור שלכם הוא אזור עם המון שוכרים, כדי להשכיר את הדירה מהר וביעילות, אתם צריכים לכתוב מודעת "דירה להשכיר" ייחודית ומנצחת- מודעה שאי אפשר לעמוד בפניה!

כיצד תלכדו את תשומת הלב הקצרה של מחפשי הדירות להשכרה? איך תכתבו את המודעה הטובה ביותר לדירה שאתם משכירים? על כל אלו נענה כאן מיד – כי במציאות הדיגיטלית של ימינו, אפילו כתיבת מודעת "דירה להשכיר" דורשת כתיבה שיווקית שתדע לפגוש את הצורך של הגולש ולשכנע אותו באמצעות מגוון תועלות למה כדאי לו לשכור דווקא את הדירה שלכם.

החלפת מחזיקים בנכס

משכירים דירה ורוצים להיות בטוחים שהשוכרים מעבירים את החשבונות על שמם? רוצים לקבל אישור העברת חשבונות (חשמל, מים, גז וארנונה)

כתיבת כותרת מושכת ובולטת

הכותרת היא הדבר הראשון שקוראי מודעת הדירה שלכם יראו, לכן היא צריכה להיות מושכת, יעילה ובולטת מול אפשרויות אחרות, כותרת המבליטה גם את ההיבטים הטכניים הקריטיים לגבי הדירה וגם את הערך המוסף שהיא מציעה – כל זאת תוך כדי שימוש בטכניקות קידום אורגני חכמות ולפי מילות מפתח אשר תקדמנה את המודעה שלכם בחיפושים הרלוונטיים.

הנוסחה הכללית והמנצחת שלנו לכותרת של מודעות דירה להשכיר מוצלחות היא כדלקמן:

מחיר – מספר חדרים – מספר חדרי שירותים/מקלחת – אזור – מאפיין אטרקטיבי ומיוחד בנכס

אם תלכו לפי הנוסחה הזו של כתיבת כותרת למודעה שלכם, גולשים המחפשים לשכור דירה יבינו מיד במה מדובר, יקבלו רושם טוב ויימשכו להקליק על המודעה שלכם לפרטים נוספים, תמונות ויצירת קשר לביקור. מדובר על כתיבה שיווקית פר אקסלנס וזה בהחלט חשוב – זכרו שהמרחב הדיגיטלי תחרותי, עמוס באפשרויות וטווח הקשב של משתמשים קצר, כך שאתם חייבים ללכוד את תשומת הלב שלהם בצורה איכותית ומהירה.

אותו מאפיין אטרקטיבי ומיוחד לגבי הדירה שלכם יכול להיות למשל נוף מדהים, מטבח חדש ומאובזר, קירבה לאטרקציות ואתרי בילוי, מיקום נוח ונגיש, מוסדות חינוך איכותיים וכיוצא באלו – בהתאם לקהל היעד שאליו אתם מכוונים שהדיירים שלכם יגיעו ממנו.

פירוט בתוך המודעה – דעו מה להכניס למודעה אטרקטיבית

  • התחילו עם הפרטים החשובים והטובים ביותר לגבי הדירה – בדלו עצמכם מהמתחרים והשתמשו במונחים ברורים לבי הדירה אך גם כאלו שיאפשרו לקוראים לדמיין את עצמם גרים בדירה, משהו שייצור תגובה רגשית כלפי הדירה שלכם. במסגרת כתיבת מודעה תוכלו לשלב מילות תיאור כמו: "מעוצבת", "בוטיקית", "גן עדן כפרי וירוק", "נוף לים", "בתי ספר מעולים", "מיקום מרכזי ונגיש"...   – ביטויים שגם מחופשים ע"י הגולשים ועונים לצורך וגם מאפשרים לגולש לדמיין את עצמו בדירה.
  • אל תגזימו בסופרלטיבים ומילות תיאור "מפוצצות", בחרו שני מונחים והשתמשו רק בהם. שהמודעה לא תישמע מאולצת או דווקא עם יותר מדי דגש עם כתיבה שיווקית.
  • עכשיו אפשר לתת את הפרטים ה"יבשים" והטכניים לגבי הדירה – מספר וסוג חדרים, אביזרים בדירה, קומה, מעלית, חניה, מספר חלונות וכל פרט שימושי וחשוב אחר. בתמציתיות ובהירות מרבית.
  • הזכירו את השכונה והאזור ואת המאפיינים החיוביים והמושכים לגבי מיקום הדירה – קניות, בילויים, חינוך, תרבות, תחבורה ציבורית וכל דבר רלוונטי אחר.
  • תמונות: אחד החלקים הכי חשובים במודעת דירה להשכיר מנצחת הוא כמובן התמונות. תמונות איכותיות, מעוצבות וחכמות הן קריטיות להצלחת המודעה. צלמו כאשר הדירה מסודרת ומעוצבת, עם תאורה טבעית טובה ותוך כדי הבלטת המאפיינים הטובים ביותר בדירה, עם פירוט ויזואלי ושימושי של חלקיה השונים.
  • כתיבה חכמה לניצול מנגנוני החיפוש של פלטפורמות ההשכרה

    המודעה שלכם מיועדת לפלטפורמה דיגיטלית לאיתור נדל"ן, לכם המודעה שלכם צריכה להיות כתובה בצורה חכמה ואשר מתאימה למנגנוני החיפוש. כמו בקידום אורגני, גם באתרי מודעות למיניהם יש להשתמש במילות מפתח מרכזיות לקידום המודעה שלכם – אז הקפידו על כתיבת המיקום המדויק, שם העיר והשכונה, מספר חדרים ושאר מילות מפתח רלוונטיות לקהל היעד שלכם.

    מודעה איכותית ומנצחת תאפשר לכם להשכיר את הדירה שלכם במהירות וביעילות ולהתחיל לייצר הכנסות משכ"ד – אז הקדישו לכך את הזמן והמשאבים הדרושים!

    {"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}