השאלה שבכותרת נשמעת קצת מוזר, מה כבר צריך להיות כל כך מיוחד במודעת דירה להשכיר. אז בואו רגע נחשוב על זה יחד: בממוצע אתם מתחרים מול למעלה מ-100 משכירי דירות כאשר אתם מפרסמים מודעה ורוצים להשכיר את הנכס שבבעלותכם. התחרות הזו יכולה גם להיות גבוהה יותר אם הנכס נמצא באזור מבוקש. אפילו אם האזור שלכם הוא אזור עם המון שוכרים, כדי להשכיר את הדירה מהר וביעילות, אתם צריכים לכתוב מודעת "דירה להשכיר" ייחודית ומנצחת- מודעה שאי אפשר לעמוד בפניה!
כיצד תלכדו את תשומת הלב הקצרה של מחפשי הדירות להשכרה? איך תכתבו את המודעה הטובה ביותר לדירה שאתם משכירים? על כל אלו נענה כאן מיד – כי במציאות הדיגיטלית של ימינו, אפילו כתיבת מודעת "דירה להשכיר" דורשת כתיבה שיווקית שתדע לפגוש את הצורך של הגולש ולשכנע אותו באמצעות מגוון תועלות למה כדאי לו לשכור דווקא את הדירה שלכם.
החלפת מחזיקים בנכס
משכירים דירה ורוצים להיות בטוחים שהשוכרים מעבירים את החשבונות על שמם? רוצים לקבל אישור העברת חשבונות (חשמל, מים, גז וארנונה)
כתיבת כותרת מושכת ובולטת
הכותרת היא הדבר הראשון שקוראי מודעת הדירה שלכם יראו, לכן היא צריכה להיות מושכת, יעילה ובולטת מול אפשרויות אחרות, כותרת המבליטה גם את ההיבטים הטכניים הקריטיים לגבי הדירה וגם את הערך המוסף שהיא מציעה – כל זאת תוך כדי שימוש בטכניקות קידום אורגני חכמות ולפי מילות מפתח אשר תקדמנה את המודעה שלכם בחיפושים הרלוונטיים.
הנוסחה הכללית והמנצחת שלנו לכותרת של מודעות דירה להשכיר מוצלחות היא כדלקמן:
מחיר – מספר חדרים – מספר חדרי שירותים/מקלחת – אזור – מאפיין אטרקטיבי ומיוחד בנכס
אם תלכו לפי הנוסחה הזו של כתיבת כותרת למודעה שלכם, גולשים המחפשים לשכור דירה יבינו מיד במה מדובר, יקבלו רושם טוב ויימשכו להקליק על המודעה שלכם לפרטים נוספים, תמונות ויצירת קשר לביקור. מדובר על כתיבה שיווקית פר אקסלנס וזה בהחלט חשוב – זכרו שהמרחב הדיגיטלי תחרותי, עמוס באפשרויות וטווח הקשב של משתמשים קצר, כך שאתם חייבים ללכוד את תשומת הלב שלהם בצורה איכותית ומהירה.
אותו מאפיין אטרקטיבי ומיוחד לגבי הדירה שלכם יכול להיות למשל נוף מדהים, מטבח חדש ומאובזר, קירבה לאטרקציות ואתרי בילוי, מיקום נוח ונגיש, מוסדות חינוך איכותיים וכיוצא באלו – בהתאם לקהל היעד שאליו אתם מכוונים שהדיירים שלכם יגיעו ממנו.
פירוט בתוך המודעה – דעו מה להכניס למודעה אטרקטיבית
כתיבה חכמה לניצול מנגנוני החיפוש של פלטפורמות ההשכרה
המודעה שלכם מיועדת לפלטפורמה דיגיטלית לאיתור נדל"ן, לכם המודעה שלכם צריכה להיות כתובה בצורה חכמה ואשר מתאימה למנגנוני החיפוש. כמו בקידום אורגני, גם באתרי מודעות למיניהם יש להשתמש במילות מפתח מרכזיות לקידום המודעה שלכם – אז הקפידו על כתיבת המיקום המדויק, שם העיר והשכונה, מספר חדרים ושאר מילות מפתח רלוונטיות לקהל היעד שלכם.
מודעה איכותית ומנצחת תאפשר לכם להשכיר את הדירה שלכם במהירות וביעילות ולהתחיל לייצר הכנסות משכ"ד – אז הקדישו לכך את הזמן והמשאבים הדרושים!